مدیریت عاشقانه !

مدیریت عاشقانه !

آسمان سینه ام را چون شمایی مشتری است --- بازکن دکان که وقت عاشقی است.
مدیریت عاشقانه !

مدیریت عاشقانه !

آسمان سینه ام را چون شمایی مشتری است --- بازکن دکان که وقت عاشقی است.

سکوت ارزشمند

بسیار نادر هستند کلماتی که ارزششان بیشتر از سکوت باشد !

نظرات 2 + ارسال نظر
آرمین آران پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 http://aranlar.blogsky.com

آی گفتی

رضا یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 18:05 http://rasin-l.blogsky.com

چرا عاشقان در اینجا تنهایند ؟برای اینکه زن عاشق مردی شده که عشقش راستین نیست

و یک زن را خوب نمی شناسد و مرد عاشق زنی شده است که عشقش راستین نیست و

یک مرد را خوب نمی شناسد.دلایل دیگری هم هست که شاید من ندانم ولی یک دلیل دیگر

هم این است که فرد سیالیت ذهن خود را از دست داده و باور دارد عشق تکرار نشدنی است.

و دیگر اینکه ما کمتر در عشق جنبه رشدش را در نظر داریم و و می خواهیم به هم برسیم و

زندگی کنیم در حالی که باید بذر عشق را کاشت و آنرا مراقب بود تا به بار بنشیند.




با این مقدمه این وبلاگ را برای کسانی ساختم که میخواهند تنها نباشند و با کسی هم کفو خود ببالند.

البته اگر دو نفر قصدشان ازدواج باشد من در حد خودم راهنمایی میکنم.ممکن است من افرادی

را در اینجا بشناسم از روی وبلاگشان و افکار و احساسشان و دو نفر را بهم معرفی کنم ولی ارتباط و آشنایی بیشتر با خودشان است.

در اینجا خودم هم جستجو میکنم تا کسی هم کفو خودم پیدا کنم.

برای این منظور هر کس که مایل است مشخصات خود و معیارهایش را ذکر کند و من لینک وبلاگش را میگذارم تا دیگران هم بیشتر با او آشنا شوند.

بیایید باور هایمان را تغییر دهیم تا عاشقان تنها نمانند و در همین جا همدیگر را پیدا کنند

و رابطه متقابل و زیبا و برقرار کنند شاید سرنوشت آنها را به ازدواج هم برساند.

وبلاگ دیگر من که مشاوره در مورد عشق و ازدواج است:




www.hamrahi.blogsky.com






اقدام بلا مانع است!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد