مدیریت عاشقانه !

مدیریت عاشقانه !

آسمان سینه ام را چون شمایی مشتری است --- بازکن دکان که وقت عاشقی است.
مدیریت عاشقانه !

مدیریت عاشقانه !

آسمان سینه ام را چون شمایی مشتری است --- بازکن دکان که وقت عاشقی است.

پاورپوینت جملات کوتاه

در این فایل تعدادی از جملات کوتاه بسیار انگیزه دهنده ثبت شده است.

سه گانه لبخند

بی‌ مصرف‌ترین روزها روزی است که در آن نخندیده باشیم.   

 

آن‌جا که لبخندی نیست لبخند بزنید، لبخند یافت خواهد شد.

   

نشاط درونی زندگی خود را می‌توانیم  

با تعداد تبسم‌هایی که بر لب‌هایمان می‌نشیند اندازه بگیریم.  

مدیر یا مشتری

از مدیرانتان خواهش نکنید که شما را نگه دارند !

بلکه از مشتریان بخواهید که واسطه نگهداری شما شوند.

پیشرفت

برای پیشرفت باید پیش رفت!

قضاوت یا دوست داشتن

اگر شروع به قضاوت مردم کنید،  

وقتی برای دوست داشتن آنها نخواهید داشت.

پیامی از مدیری عاشق

با سلام، من از مشتریان پروپا قرص وب سایت و مجله شما هستم. از مشاوره شما هم بهره مند بودم که از همشون ممنونم.
اینبار می خوام یه تشکر ویژه کنم بخاطر "مدیریت عاشقانه"، مدت ها بود تو فکرم بود که جملات زیبای مدیریتی رو یک جا جمع کنم. شاید یه کتاب یا بهتر از اون یه وبلاگ امروز مدیریت عاشقانه شما رو همون چیزی دیدم که مد نظرم بود. خیلی خیلی ممنون
بخصوص از دیدگاه سخاوتمندانه شما به دانش و تجربه سلامت و موفق باشید. فرهاد حمیدی

توهین به یگانگی

شما یگانه اید در این دنیا  !

با مقایسه خودتان با دیگران به این یگانگی توهین نکنید.

برنده

برنده شدن همیشه به معنی اولین بودن نیست.  

برنده شدن به معنی انجام کار، بهتر از دفعات قبل است.

اهدایی از سوی یکی از همراهان وبلاگ مدیریت عاشقانه

اگر رو به خورشید بایستی همه سایه ها را پشت سر خواهی گذاشت.