مدیریت عاشقانه !

مدیریت عاشقانه !

آسمان سینه ام را چون شمایی مشتری است --- بازکن دکان که وقت عاشقی است.
مدیریت عاشقانه !

مدیریت عاشقانه !

آسمان سینه ام را چون شمایی مشتری است --- بازکن دکان که وقت عاشقی است.

زندگی در یک نگاه

نظرات 5 + ارسال نظر
patina دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 http://patina.ir

سلام خیلی بامزه بود
خیلی
به وبم سر بزن
منتظرتم

علیک سلام
خواهش می کنم بامزگی از خودتونه!

طاهره شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:36

سر پیری و معرکه گیری!!!

مگه چند سالته طاهره خانم؟!

مامان رهام یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 13:15 http://makhfipesar.persianblog.ir/

شاید ندونی مدتهاست که لینکمی و همیشه می خونمت
همیشه کوتاه و مفید دوست داشتم
واسه همین اسم لینکت هم کوتاه گذاشتم
خیلی از مطالبتون لذت می رم و استفاده می کنم
به یکی از دوستانم معرفیش کردم
مطمئنم جواب خیلی از سوالاتش رو توی جمله های کوتاه و منتخب وبلاگتون پیدا می کنه
موفق باشی حسین آقا

خیلی به من لطف داشتید انگیزه گرفتم.

سارا چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:31

خیلی واقعی بود .مرسی

خواهش می کنم قابلی نداشت.

سارا چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:46

وافعا آدما گناه دارن.

بده اگه آدمها گناه داشته باشند! آدم بی گناهم آرزوست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد