مدیریت عاشقانه !

مدیریت عاشقانه !

آسمان سینه ام را چون شمایی مشتری است --- بازکن دکان که وقت عاشقی است.
مدیریت عاشقانه !

مدیریت عاشقانه !

آسمان سینه ام را چون شمایی مشتری است --- بازکن دکان که وقت عاشقی است.

کار و اندیشه

کیفیت کار نشانگر کمیت اندیشه است.

نظرات 1 + ارسال نظر
ثمین جون(به سوی فردایی بهتر...) سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:00 http://fardai-behtar.blogsky.com




سلام به بهترین دوستم....
خوبی عزیزم؟؟؟؟خیلی دلم برات تنگ شده بود....
$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_".____."_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, ".__,"_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *",,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**"____________**"$$***,,
____,;"*___"_.*__________________*___ "*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ "**,,,,
من آپ کردم...منتظر تو دوست خوبم هستم.....
راستی یادت نره توی وبلاگ برتر به وبلاگم امتیاز بدی.....
راستی یه تشکر ویژه ازت دارم بخاطر این مدت که تنهام نذاشتید....تشکر کردم بخاطر اینکه بدونی قدر خوبیاتو میدونم.....

علیک سلام
می خواستم به وبلاگت امتیاز بدم ولی دیدم خیلی کلی پرسیدی فرض کن عده زیادی گفته باشند که وبلاگت خوب هست. آیا می توانی متوجه بشی که این خوب بودن از چیست؟
پیشنهاد می کنم نظرخواهی و امتیاز دهی وبلاگت رو جزیی تر کن و موضوع مشخص را به ارزیابی بگذار.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد