مدیریت عاشقانه !

مدیریت عاشقانه !

آسمان سینه ام را چون شمایی مشتری است --- بازکن دکان که وقت عاشقی است.
مدیریت عاشقانه !

مدیریت عاشقانه !

آسمان سینه ام را چون شمایی مشتری است --- بازکن دکان که وقت عاشقی است.

آزمون مدیر

آزمون هر مدیر به آن کاری نیست که انجام می دهد؛ بلکه به وقایع پس از ترک او از صحنه بستگی دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
ثمین پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:35


سلام عزیزم
من توی یه وبلاگ عضو نویسندگان هاش شدم
حالا اولین مطلبمو گذاشتم......حالا اومدم ازت خواهش کنم بیایی تو این وبلاگ و واسم نظر بذاری البته نظر برای اون مطلبی که من نویسندشم...میخوام برترین نویسنده بشم...ممنون از حمایتت...راستی بگماااا وبلاگ خودم به راه گاهی اوقات اونجا هم مینویسم....که به موقش خودم خبرتون میکنم کی کجا آپ شدم...
این هم آدرس وبلاگ
کلوپ بچه های شاهی و ایران زمین
http://shahi-javan.blogfa.com/

بازم ممنون از حمایتت....

علیک سلام
خواهشت رو پذیرفتم! و مطلبت رو خوندم و نظرم را رک و راست نوشتم امیدوارم از نظرم ناراحت نشده باشی. با قدرت و امیدوارانه ادامه بده و بنویس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد