مدیریت عاشقانه !

مدیریت عاشقانه !

آسمان سینه ام را چون شمایی مشتری است --- بازکن دکان که وقت عاشقی است.
مدیریت عاشقانه !

مدیریت عاشقانه !

آسمان سینه ام را چون شمایی مشتری است --- بازکن دکان که وقت عاشقی است.

چند سالته؟

اگر سنت خودت رو نمی دونستی واقعا فکر می کردی سنت چقدره؟
نظرات 4 + ارسال نظر
24 سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:18

سلام
چه سوال جالبی
24 سالمه ولی ظاهر و قیافم به نظر 20 ساله میاد اما به اندازه ی یه بچه ی 15 ساله زندگی رو تجربه نکردیم...

عجب...!

قالب عاشقانه-حتما ببینید پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:55 http://romanticf.blogfa.com/

سلام دوست من
وبلاگ تاثیرگذاری داشته باشید...
از وبلاگی که در این مورد زدید ممنونم،بسیار زیباست.
بنده بهترین قالبهای عاشقانه را گردآوری کردم حتما و حتما ببینید.
یکی از قالبها را دانلود کنید و تاثیر وبلاگ خود رو بر بینندگان وبلاگتون دو چندان کنید.
آموزش تغییر آن را هم قرار داده ایم.
موفق باشید

علیک سلام و ممنون از شما
فکر می کنید قالب های عاشقانه ای که شما زده اید مناسب وبلاگ مدیریت عاشقانه هست؟

مونا جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 15:40

خودم فک میکنم 32 سالمه احساس پیری دارم

احساس پیری داشتن اگر منظور تجربه داشتن باشه خیلی هم خوبه...

مونا پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 19:35

مثبت اندیشی شما خوبتره...

مادر بزرگ های یکی دو نسل قبل وقتی می خواستن کسی رو دعا کنند بهش می گفتند پیر شی مادر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد