مدیریت عاشقانه !

مدیریت عاشقانه !

آسمان سینه ام را چون شمایی مشتری است --- بازکن دکان که وقت عاشقی است.
مدیریت عاشقانه !

مدیریت عاشقانه !

آسمان سینه ام را چون شمایی مشتری است --- بازکن دکان که وقت عاشقی است.

ولش کن بگیر بخواب

امروز که از خواب بیدار شدم از خودم پرسیدم: زندگی چه می گوید؟ و جواب را در اتاقم پیدا کردم.

سقف گفت: اهداف بلند داشته باش!

پنجره گفت: دنیا را بنگر!

ساعت گفت: هر ثانیه با ارزش است!

آیینه گفت: قبل از هر کاری به بازتاب آن بیندیش!

تقویم گفت: به روز باش!

در گفت: در راه هدف هایت سختی ها را هُل بده و کنار بزن!

زمین گفت: با فروتنی نیایش کن!

و در آخر، تخت خواب گفت: ولش کن بابا بگیر بخواب !!!


نظرات 2 + ارسال نظر
pouyan سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:19

سلام
حرف درستو همین تخت خواب زد

علیک سلام
همیشه چیزهای بد خوبند...!

مونا چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:34

چه تفاهمی دارم من با تخت خواب..

فکر کنم ۹۹٪ دارای چنین تفاهمی هستند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد