مدیریت عاشقانه !

مدیریت عاشقانه !

آسمان سینه ام را چون شمایی مشتری است --- بازکن دکان که وقت عاشقی است.
مدیریت عاشقانه !

مدیریت عاشقانه !

آسمان سینه ام را چون شمایی مشتری است --- بازکن دکان که وقت عاشقی است.

تفکر خلاق

نظرات 4 + ارسال نظر
مونا جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:51

جملتونو قبول دارم چون خودم هم سعی میکنم اینطور فک کنم ولی عکسی که گذاشتین جرزنیه:))

جرزنی که کار غیر اخلاقیه ولی به نظر من تماما یک کار خلاقانه است.

مونا یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:19

پس شما با جرزنی موافقید !البته کاراغیراخلاقی هم همشون نوعی تفکر خاصه

نگفتم با جرزنی موافقم ولی جرزنی یک کار خلاقانه است...

مونا دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:46

من که کار خلاقانه رو دوس دارم پس میتونم جرزن خوبی باشم خب البته خلاقیت همیشه در جهت مثبت رشد نمیکنه ولی جهت منفی اون بیشتر جای کار داره به قولی دست ادم بازه :))

به نظر من کار خلاقانه در کارهای مثبت هم وجود داره ولی شاید ایده پردازی و اجراش سخت تر باشه....
مثلا کار خلاقانه یک دزد را مقایسه کنید با یک جراح !

مونا پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 17:56

دلیلش اینه که در جهت مثبت پیش رفتن رعایت قوانینی رو میطلبه که ریسک کار بالا میره واین مساله میتونه طرف رو از اجرای اون خلاقیتش منصرف کنه وگرنه قطعا کار خلاقانه مثبت مفیده و منفی مضر واین به جهت محدودیتهای فکریه

ممنون از بازخوردهای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد