مدیریت عاشقانه !

مدیریت عاشقانه !

آسمان سینه ام را چون شمایی مشتری است --- بازکن دکان که وقت عاشقی است.
مدیریت عاشقانه !

مدیریت عاشقانه !

آسمان سینه ام را چون شمایی مشتری است --- بازکن دکان که وقت عاشقی است.

عشق کار

هیچ کدام از ما توانایی انجام کاری بزرگ را نداریم ولی  

همه می توانیم کارهای کوچک را با عشقی بسیار بزرگ انجام دهیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:00 http://kame-akhar.blogsky.com

سلام.
۱-دقیقا نفهمیدم چطور شد که بچه های رویای خاکستری در یک شب تابستانی برای مدیریت این شرکت بزرگ(البته در آینده ی نه چندان دور) به من رای دادند.فقط این رو می دونم که این مدل ۵ نفره به من نشون داد که مدیریت به این راحتیا هم که فکرشو می کردم نیست!خصوصا وقتی چیزی از مدیریت به جز توصیه های پدر ندونم!خوشحال می شم اگر برای شروع چند اصل اولیه برای اینکه بشه کارمندا رو به پیروی از خط مشی ی که تعیین می کنم علاقه مند کرد معرفی کنید.

علیک سلام
۱- به نظر من تنها یک اصل برای مدیریت وجود دارد و اون عشق به انسان ها است ولی اگر بیشتر می خواهید بدونید پیشنهاد می کنم این مقاله را مطالعه نمایید. مقاله اصول مدیریت:
http://sites.google.com/site/sadeghfar/articels/quality_management_principles

راستی چون نظر ثبت شده شما ۲ نداشت من هم به پاسخ همون ۱ بسنده کردم.

ثمین جون(به سوی فردایی بهتر...) پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 13:51 http://fardai-behtar.blogsky.com


یه سلام عاشقونه
با یه بغض بی بهونه
می نویسم تا بدونی
یاد تو، تو دل می مونه
.
.
بخاطر همین اومدم خبرت کنم که من آپ کردم...
.
.
.
.
حالا بدو بیا پیشم
تا با نظرای خوبت وبلاگم روز بهتر از روز قبلش بشه.....
راستی عزیزم یه اتفاقی برام افتاده خوشحال میشم با صبر و حوصله پستمو بخونی و نظرتو برام بذاری که اگر تو جای من بودی چی کار میکردی!؟؟!؟!؟!
منتظرتم عزیزم


سایتون سنگین شده.....اون وراا تشریف نمیارید دیگه

سلام علیکم و رحمه الله و برکاته
بنده نوازی فرمودید ! می شه بفرمایید با چه ابزاری وزن سایه این حقیر را سنجیدید؟
راستی چرا عکس های توی وبلاگت کشیدگی داره؟
در ضمن کاری که گفتم را حتما انجام بده به نظر بشین تو خونه یا کتابخونه و کتاب بخون اصلا چرا کتاب های الکترونیکی نمی خونی به نظر من فقط و فقط به آپ کردن روزانه وبلاگت بیندیش.
سایه عالی مستدام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد