مدیریت عاشقانه !

مدیریت عاشقانه !

آسمان سینه ام را چون شمایی مشتری است --- بازکن دکان که وقت عاشقی است.
مدیریت عاشقانه !

مدیریت عاشقانه !

آسمان سینه ام را چون شمایی مشتری است --- بازکن دکان که وقت عاشقی است.

ادبیات پشت کامیونی

• لاستیک قلبمو با میخ نگات پنچر نکن
• بر در دیوار قلبم نوشتم ورود ممنوع !
• عشق آمد و گفت من بی سوادم
• قربان وجودت که وجودم زوجودت بوجود آمده مادر
• شتاب مکن! مقصد خاک است.
• رادیاتور عشق من از بهر تو، آمد به جوش!
• اگر نداری باورم بنگر به روی آمپرم
• تو هم قشنگی
• کاش جاده زندگی هم دنده عقب داشت.
• سر پایینی برنده   سر بالایی شرمنده!
• داداش مرگ من یواش!
• کاش می شد سرنوشت را از سر نوشت.
• تند رفتن که نشد مردی !  چشم انتظارم که برگردی.
• یا اقدس! یا هیچکس
• زندگی نگه دار پیاده می شم.
• محبت از درخت آموز که سایه از سر هیزم شکن هم برنمی دارد.
• دریای غم ساحل ندارد.
• قربون دل غریب پرستت.
• از عشق تو لیلی ........... رفتم زیرتریلی
• دنبالم نیا اسیرم می شی!
• همه از مرگ می ترسند من از رفیق نامرد.
• به مد پرستان بگو آخرین مد کفن است.

نظرات 1 + ارسال نظر
یاشار اف 12 دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:42 http://www.over-f12.blogfa.com

سلام رفیق خیلی مطلب جالبی بود به ما هم سری بزن خوشحال میشیم

منتظرم

یا علی

علیک سلام
با این کامیون هایی که تو توی وبلاگت گذاشتی اگه سر بزنم حتما سرم می شکنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد