مدیریت عاشقانه !

مدیریت عاشقانه !

آسمان سینه ام را چون شمایی مشتری است --- بازکن دکان که وقت عاشقی است.
مدیریت عاشقانه !

مدیریت عاشقانه !

آسمان سینه ام را چون شمایی مشتری است --- بازکن دکان که وقت عاشقی است.

بی سواد

بی سوادان قرن 21 کسانی نیستند که نمی توانند بخوانند و بنویسند بلکه کسانی هستند که نمی توانند آموخته های کهنه را دور بریزند ودوباره بیاموزند.

نظرات 2 + ارسال نظر
سولماز چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 13:51 http://soolmazarshi.rozblog.com

وبلاگ جالبی دارید. استفاده کردم

خواهش می کنم و خوشحال شدم!

[ بدون نام ] شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:02

سلام. ممنون می‌شم در صورت امکان صاحب متن‌ها و جملات زیبا رو هم بنویسید. این متن که مربوط به الوین تافلر بود.

علیک سلام
اگر این متن از فرد دیگری باشد از تاثیر آن خواهد کاست یا به تاثیر آن خواهد افزود؟ من تعمدا صاحب متن ها نمی نویسم چرا که اصل و پیام متن مهم است و نه گوینده آن و به نظر من هیچ کدام از گویندگان این متن ها آن ها را نگفته اند که به نامشان ثبت شده و دست به دست بگردد.
پیروز باشید! منتظر متنی گرانبها از سوی شما کاربر بی نام و نشان هستم تا آن را در وبلاگ مدیریت عاشقانه ثبت کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد